The Saker: Подкаст – хајде да пробамо, ОК ?

Драги пријатељи,

пошто је вас неколико изразило интересовање за подкаст, хајде да пробамо.

Позивам вас да постављате питања у делу за коментаре испод било ког чланка, а ја ћу покушати да снимим подкаст са својим одговорима. Замолићу вас да ми питања не шаљете е-поштом ( већ имам превише е-писама на која треба да одговорим!). Такође – и само да буде јасно – не обећавам да ћу обавезно одговарати на сва питања, одговараћу једино на инспиративна. Што се мене тиче, свака тема је дозвољена – слободно питајте шта год желите. Исто тако, ако имате предлоге, коментаре или критике о блогу, о нашој заједници, или о било чему што сам написао или урадио – слободно их овде поставите. Покушаћу да одговорим најбоље што могу.

Хајде да видимо да ли ћете и ви уживати у томе. Мислим да бих ја могао:-)


Живели и срдачан поздрав,

The Saker

The Saker Српски: Лого који видите горе је само један од за сада 17 предлога за нови. Погледајте остале и, ако имате свој предлог, изнесите га на The Vineyard of the Saker: Which logo do you prefer? (UPDATED!)

Извор: The Vineyard of the Saker: Podcast project – let’s give it a first try, okay?
Превод: Ћирилизовано за The Saker Српски

Нема коментара:

Постави коментар

Пишите српски, ћирилицом!