Пар вести о хеликоптерима

Производен  узорак беспилотног хеликоптера  „НЕЛК-В6“


Систем беспилотног извиђања и надзора ове године ће бити спреман да Федералној служби безбедности Руске Федерације (ФСБ) испоручи беспилотну хеликоптерску летелицу (БПЛА - беспилотными летательными аппаратами; UAV-unmanned aerial vehicles).

„Успешно смо, на државном нивоу, завршили тестирање система увезаног са беспилотним хеликоптером типа „НЕЛК-В6. Треба нагласити да је систем добио одобрење за почетак серијске производње узорка, како би ове године могли да почнемо испоруку летилице снагама безбедности, рекао је представник за штампу одбрамбене индустрије

Према његовим речима, систем који је у спрези са УАВ "НЕЛК-В6" је универзалан и што је најважније, јефтинији је од система са беспилотном летилицом "НЕЛК-В12". 

Беспилотне летилице „НЕЛК-В6и „НЕЛК-В12 се категоришу као мултикоптери. Мултикоптер је генеричка (родна, заједничка) ознака за беспилотне летелице, чија платформа садржи више ротора, односно елиса које подржвају систем  вертикалног полетања, слетања као и лебдење изнад објекта, рекао је портпарол.
 
Милорад Ђошић: С обзиром на комлексност израде беспилотних мултикоптера, они слободно могу бити у склопу хеликоптерских јединица. 

Извор: Complex with Unmanned Helicopter NELK-V6 Became Production Sample | rostechnologiesblog


  Роствертол ће произвести осам Ми-26  у 2015. години 



Руско предузеће "Роствертол" планира да у 2015. години производе седам или осам различитих модела хеликоптера Ми-26, за домаће и стране купце, изјавили су представници за штампу руског војно-индустријског комплекса.

Роствертол ће у 2015. години произвести Ми-26 за Ратно ваздухопловство Руске Федерације, а и надограђивати Ми-26Т2 за стране купце, где спадају и четири Ми-26ТС за Кину. Према изјави представника за штампу руски војно-индустријски комлекс ће 2015. године у различитим варијантама произвести укупно седам или осам хеликоптера типа Ми-26. „Роствертол" је спреман да у кратком року за Ратно ваздухопловство произведе додатне хеликоптере Ми-26“, изјавио је исти извор.

У складу са дугорочним државном уговором, "Роствертол" ће Министарству одбране Русије обезбедити још 20 хеликоптера Ми-26. Од 2011-2013 године, Ратном ваздухопловству РФ је испоручено више од 10 хеликоптера овог типа, а такође је било планирано да се у 2016. години на основу Ми-26Т2 заврши развојни програм напредне модификације овог типа.

Ми26 носи Чинука
Извор: Rostvertol to Produce 8 Mi-26 Helicopters in 2015 | rostechnologiesblog   
Превео и приредио за Ћирилизовано и СРБИН.ИНФО: пензионисани пуковник авијације Милорад Ђошић – пилот 





 


 

 

 

Нема коментара:

Постави коментар

Пишите српски, ћирилицом!