Грејем Филипс: Деца војници, Украјинске оружане снаге и Министарство унутрашње безбедности САД

Грејем Филипс
Овај мејл сам добио 30. јануара. Није се радило о нечему где бих могао да помогнем, дуго нисам у контакту са Украјинским оружаним снагама. Објављујем га сада, са уклоњеним именом и функцијом пошиљаоца, јер мислим да је то од јавног интереса.

Писмо ми је послато са званичне адресе електронске поште ДХС (Министарства унутрашње безбедности САД: Department of Homeland Security - DHS), од особе која јесте оно што каже да је.

Мејл показује да на високим државним позицијама има оних који нису уверени у исправност онога што влада САД подржава, па то истражују. Писмо објављујем онаквим какво ми је послато, само са уклоњеним личним подацима. Ако имате било какве нове информације, замолићу вас да ме контактирате на: gwplondon@gmail.com




Моје име је (избрисано) и ја сам (избрисано, на високом положају) у Јединици за питања кршења људских права и ратних злочина Министарства унутрашње безбедности САД, радим на идентификовању прекршилаца и криминалаца, да не би остали некажњени.

Разумем ако сте скептични према пружању информација америчкој влади - јер знам да изгледа да су поједини елементи у америчкој влади одлучни у подржавању група које су умешане у кршења људских права и ратне злочине. Можда ће Вас изненадити кад чујете да је права комуникација међу одељењима и аспектима било које владе ретка ствар, и да различита одељења имају различите интересе. На пример, Стејт департмент (Министарство спољних послова) је заинтересовано за политику и дипломатију, док је Министарство унутрашње безбедности служба за спровођење закона, које покушава да подржи и оснажи њихово спровођење. Не слажемо се баш увек.

Мене интересује да подржим, и у томе се надам некој помоћи, законе који се баве регрутовањем и/или коришћењем деце војника, као и незаконитом тортуром и убијањем. Свакој страни која учествује у таквим активностима је забрањен било какав бенефит од америчке владе.

Ја на прикупљању информација о оваквим делима радим још од Мајдана. Наравно, пратим Ваше твитове и рад, као и многих других. Сигуран сам да имате добру представу о информацијама које сам могао да прикупим о различитим добровољачким батаљонима и украјинској војсци.

Сигуран сам да Вам је познат и недавни чланак Би-Би-Сија, о коришћењу деце војника на обе стране. То је стара вест, за већину нас који смо то пратили, међутим, видех да је оваква, иначе прва на ту тему, вест Би-Би-Сија привукла нешто пажње, па се надам да ће се разоткрити и више.

Мислим да имам око 2 МБ чланака, јутјубових видеа и фотографија који говоре о регрутовању и / или коришћењу деце војника од разних борбених елемената кијевске стране. Волео бих да знам да ли сте Ви лично срели или видели децу млађу од 18 или од 16 година да у било ком својству служе унутар или су повезана са било којим типом украјинских оружаних снага и добровољачких батаљона.

Волео бих да знам да ли сте вољни да разговарате са мном или пружите информације у вези са овим посебним аспектом кршења људских права и ратним злочинима у садашњим догађајима у Украјини.

Сигуран сам да ћете разумети због чега бих да овај разговор остане између нас двојице (а ја сам донео одлуку да писмо штампам из наведених разлога - Г.Ф.), јер што мање Кијев буде знао да се овакве информације прикупљају, то ће имати мање шансе да их сакрије.

Молим Вас, јавите ми да ли сте вољни да разговарамо.

Све најбоље,

Јединица за питања кршења људских права и ратних злочина Истражног одељења Министарства унутрашње безбедности...


Александар Јовановић - Ћирилизовано: О Грејему Филипсу више на његовом веб сајту The Truth Speaker и у Ћирилизовано: Пуковник Касад: Против струје, а о једном од предуслова за злоупотребу деце од укропског олоша у Ћирилизовано: Индоктринација деце у Украјини (видео) и Ћирилизовано: Пуковник Касад: Буквар младог Бандериног следбеника.


Аутор: Грејем Филипс
Извор: Child Soldiers, Ukrainian Forces, US Homeland Security | The Truth Speaker
Превод: Ћирилизовано

Нема коментара:

Постави коментар

Пишите српски, ћирилицом!