War News Update: Руси повлаче борбене авионе, али сад шаљу своје најнапредније и најубитачније хеликоптере у Сирију

Ми-28 у акцији (Фотографија: Јевгениј Волков / Wikicommons)
"Русија каже да ће се из своје сиријске ваздухопловне базе потпуно повући за два-три дана, али оставља хеликоптерске снаге моћније него икада.
За последња 24 сата, око базе су уочени и Ми-28 и Ка-52 јуришни хеликоптери. Ево зашто Кремљ јача контингент својих борбених хеликоптера док извлачи ловце и јуришне авионе.
Све време мешања у сиријски сукоб, Русија је користила напредне верзије цењеног Ми-24 (по Нато класификацији енгл. Hind), пре свега Ми-24П. Кремљ је одлучио да много напредније Ми-28 (Havoc) и Ка-52 "Алигатор" задржи код куће. али их сада шаље у конфликт..."As Russia's Tactical Jets Leave Syria, Its Most Advanced Attack Helicopters Arrive

Ка-52 (Фотографија: Федор Леухин / Wikicommons)

Уредник War News Update: Ово су најнапреднији и најубитачнији јуришни хеликоптери из руског арсенала. Сад у борбу убацују само најбоље.


Извор: War News Update
Превод: Ћирилизовано

Нема коментара:

Постави коментар

Пишите српски, ћирилицом!