Отпор идеји о ћириличној амбалажи је
већи него што смо очекивали, а поента употребе ћириличног писма на
паковањима производа је да смањимо увоз свега и свачега, каже
маркетиншки експерт Жозеф Иван Лончар.
„Као што сваки народ има своја обележја,
језик је једно од најбитнијих. Сва истраживања кажу да велики број
грађана Србије верују да су ћирилица и латиница два писма српског
народа. Aли није, ми имамо само једно писмо и оно се зове ћирилица“,
каже Лончар.
„Преплављени смо латиницом и
англицизмима. Српски потрошач се генски разликује од потрошача у било
којој земљи. Употреба ћирилице у амбалажи је поента да смањимо увоз
свега“, каже Лончар.
Он објашњава да су трошкови измене
амбалаже безначајно мали. „Верујемо да српски производ треба да буде на
ћирилици, али не и за извоз. Потрошачу ће то ласкати, и схватати да је
то потез који прима са симпатијом“, каже Лончар.
Нема коментара:
Постави коментар
Пишите српски, ћирилицом!