Б92: "Зашто је заправо шеф руских обавештајаца био у Београду" (ако се питате чему провидна дезинформација "Данаса")

С обзиром на сврху - мајсторски избор фотографије. Извор: Zašto je zapravo šef ruskih obaveštajaca bio u Beogradu? - B92.net. Фотографија: EPA/SERGEI KARPUKHIN / POOL

Лист "Данас" је 27. октобра објавио чланак Nekoliko ruskih državljana proterano zbog špijunaže, за шта је тобоже сазнао "у круговима блиским власти у Србији".

И у праву је аутор српског издања "Спутњика" (пардон, "Sputnik"-a, како се назива и пише на језику и писму милом и руским и српским провинцијалцима), када каже: "Полуистине и спиновања имају смисла ако су уверљиви и ако могу да их прогутају просечно интелигентни грађани, а ове које су освануле на насловној страници угледног дневника тешко да би прошли и код људи чији је број ципела већи од коефицијента интелигенције."

Али Владимир Судар ипак није добацио до основног, да да одговор чему служи овако провидна дезинформација. "Колико глупости стане у један текст о „протеривању Руса“ је подужи текст, повремено и духовит, али...

Ево одговора: Zašto je zapravo šef ruskih obaveštajaca bio u Beogradu? - B92.net

Дали су га "московски дневник Комерсант" и преститутке са истог валова, овдашњег "Б92":

"Dnevnik navodi da je list Danas objavio da je nekoliko građana Rusije deportovano iz Srbije zbog učešća u pripremi terorističkih akcija u Podgorici i da tu informaciju niko nije zvanično demantovao."

Дакле, "Данасова" дезинформација је требало и служи као сировина за обраду у другим јавним медијским кућама, да би се добио финални производ - утисак код недораслог читаоца да "има ту нешто, али ко да проверава", а и "новине пишу" да "ту информацију нико није званично демантовао".

Као да је могуће демантовати будалаштину. Демантује ли се и измишљотина? Такве ствари се напросто исмејавају, уз навођење неколико сличних примера из богате дезинформаторско-пропагандистичке праксе окупаторове медијске слушчади, бруке и срамоте народа из које је потекла.

Речју, "Данас" и "Б92" раде и урадише свој срамни посао - пробрцните мало страну штампу па ћете видети колико има позивања на ову "вест" - али су "Спутњик" (и нико-као-ја-патриота-и-русофил портали умножи-налепи продукције) и овог пута оманули. Информативни рат није за дилетанте.


Александар Јовановић / Ћирилизовано

Коментари