ИЗНАЈМЉИВАЊЕ АВИОНА ЕРБАС 330 КОШТА ИЗМЕЂУ ЧЕТИРИ И ПЕТ МИЛИОНА ДОЛАРА МЕСЕЧНО, ТО ЈЕ 50 МИЛИОНА ГОДИШЊЕ. ДАКЛЕ, ЕР СРБИЈА, КОМПАНИЈА КОЈА САДА БЕЛЕЖИ ГУБИТКЕ И ДОБИЈА ОГРОМНЕ ДОТАЦИЈЕ ОД ДРЖАВЕ, УЛАЗИ У ЈЕДНУ ИНВЕСТИЦИЈУ ОД 50 МИЛИОНА. ВИ ОД ЈУНА 2016, КАДА ПОЧНУ ЛЕТОВИ, ДО ЈУНА 2017. МОРАТЕ ДА ИМАТЕ 50 МИЛИОНА КОЈЕ ЋЕТЕ, КАО, ЗАРАДИТИ НА САОБРАЋАЈУ. НА КОМ САОБРАЋАЈУ? ВЕЋ САДА СЕ ПРИЧА О ТРИ ГОДИНЕ ГУБИТКА. ШТА ИЗА ТОГА СТОЈИ? СТОЈИ СТРАХ ДА ТО ИПАК НИЈЕ ТАКО ПОВОЉАН ПОСАО, А ДРУГО, НИКО НЕ КАЖЕ КОЛИКИ ЋЕ ТАЈ ГУБИТАК БИТИ. ОВДЕ СТИЖЕМО ДО ТЕХНОЛОГИЈЕ ДОНОШЕЊА ОДЛУКЕ О САОБРАЋАЈУ ПРЕКО АТЛАНТИКА. ТО ВАМ ЈЕ КАО ДА ПРАВИТЕ НОВУ ФАБРИКУ, ТО "ЗАДОВОЉСТВО" КОШТА НА ТРОГОДИШЊЕМ НИВОУ ПРЕКО 100 МИЛИОНА. КО ЈЕ ДОНЕО ТУ ОДЛУКУ? ГДЕ ЈЕ ДОНЕТА ТА ОДЛУКА.
Од почетка године, све саме лепе вести стижу из Ер Србије. "Портал Ерлајн рејтингс (AirlineRatings.com) дао je српској националној авио-компанији највише комбиноване оцене у региону"; "Ер Србија је добила шест звездица за безбедност, чиме је уврштена међу најбезбедније авио-компаније у региону"; Ер Србија улази на тржиште САД са компанијом Ерберлин"; "Ер Србија је данас водећи бренд међу малим авио-компанијама у Европи"; "Бољи приступ за седам дестинација у Европи", били су неки написи у медијима.