Обећање (ажурирано)



ОВАЈ ТЕКСТ ЈЕ РЕКЛАМА

Заборавио сам на меру. Не преводим. Читам редовно шта се дешава у свету (а и ми смо свет), али ретко налазим нешто што би било мора-за-превођење.

За шта је крив Линукс. ИТ сам дудук, али волим шта ми даје тај ОС. Важније, сматрам да је Линукс једно од оружја у српском ослобођењу од окупатора, па јурцам по интернету...Схватили сте.

Но, писмо једног читаоца ме је дозвало памети - блог јесте личан, али се дугује људима који, ма радило се и о минутима, прате шта чините. А већи део вас не посећује ову страницу због НАЈМОЋНИЈЕГ ОРУЖЈА ПРОТИВ ОКУПАТОРА, него због, ајмо рећи, руских ствари.

Али сад, кад морам да вичем...

И оно што не морам. И што сам ракао да нећу -  опет ћу (ноћас ил' ујутру) превести Деду. За нестрпљиве и поштоваоце изворне речи: In the Western World Truth Is on Its Deathbed - PaulCraigRoberts.org

Стоседамдесотогодишњак је лепо, млађаним колегама да схате, објаснио како се тражи накнада за свој рад. А то је битно: хоћете ли бити државна/општинска/народна пијавица или прозвођач робе која купцима /читаоцима треба. И производ се плаћа. Купаца ваљаног медијског сочиненија у Србији нема као на Западу, а и то што има углавном је сиротиња. Стога, коме је у интересу да пишете...(лично) поштено, да пропагирате праве ствари?

Има коме. Ја тренутно уживам у нормалном монитору за маторе људе, од 22 инча, захваљујући...



Уредници патриЈотских гласила, схватили сте?

А и ако нисте. Требало ми је двадесет година да докажем да и најквалитетнији образовни телевизијски програм може да буде комерцијалан (у Србији), али за Линукс и предности рада за медије на Линуксу не бринем много - наша деца нису баш најобразованија (у смислу опште културе), али "капирају" технологију, гледаће и читаће.

Колеге: ДЕЦА. Образовање и васпитање! Јебеш партијашење. Узели сте себи право да се бавите ПОЗИВОМ, одужите му се.

Јбг, биће и борбе, нећете се леба најести док не изгурате своје. Али онда, кад постане очигледно да нисте узалуд радили...Сваком своје.

Аутор (болдовано грешком): Александар Јованович ("ч"  зато што бих, да нисам војно неупотрељив, био са браћом уз браћу у старој Новој Србији на источним границама Русије) / Александар Јовановић  / Ћирилзовано

П.С. Човек планира, болест одлучује. Данас нисам за рачунар. Али није ништа озбиљно, биће боље. Већ сутра, ваљда.

Нема коментара:

Постави коментар

Пишите српски, ћирилицом!