Не бих се заклео да је "Политикин" чланак свесно дезинформисање. И из производног и из корисничког искуства ми је познато да српски медијски трудбеници све мање уче, прате и истражују природу медија - и медија уопште, и појединачног којим хлеб зарађују, па је могуће да је ово недело напросто производ дилетантлука, а не одбрана (и) сопственог статуса лажним вестима. Али, просудите сами. Пошто саслушате Пола Џозефа Вотсона.
Америчке компаније окрећу леђа „Гуглу”
Интернет џин променио политику оглашавања после жестоких реакција европских фирми чије су се рекламе појављивале уз екстремистичке садржаје
Компанија остаје без неких од водећих оглашивача (Фото Ројтерс) |
Амерички телекомуникациони џинови АТ&Т и „Верајзон” повући ће већину огласа са неких сервиса „Гугла”, придружујући се великој групи компанија које су му већ окренуле леђа због начина на који алгоритми пласирају огласе.
После открића лондонског „Тајмса” да се уз снимке на „Јутјубу” који промовишу мржњу и расизам, појављују огласи угледних компанија па чак и британских владиних организација, уследила је жестока реакција. Представници британске владе оптужили су америчку интернет компанију да профитира на мржњи, јер део новца од огласа одлази и ауторима садржаја, у овом случају екстремистима.