понедељак, 08. јануар 2018.

Лажне вести Ројтерса, руског РТ-а и српских преписивачких веб-сајтова: "РТ: Иран забранио енглески језик у основним школама због западне „културне инвазије“

Александар Јовановиоћ / Ћирилизовано: Откад је постао носач за објаве с "Твитера", као да тој западној друштвеној мрежи - а у ствари оруђу информационог рата - служи као пропагандни сервис, изузев наслова, не пратим РТ. Чланак РТ: Иран забранио енглески језик у основним школама због западне „културне инвазије“ сам уочио на српско-руском "Востоку", убрзо пошто сам на сајту "Месеца Алабаме" прочитао још једну разорну анализу западњачких пропагандистичких лажи, лажи које спремно гута и служба Симоњанове, а преносе "ваљда Руси знају шта раде" српски "уредници" и медији.

Прво ћу пренети цео текст с "Востока", а онда превод само оног дела анализе "Месеца Алабаме" који се директно односи на ову лаж - иако је важно прочитати и остало, ради контекста и информација о другим сличним лажима.

Још само да напоменем да је "основна школа" у иранском образовном систему школа у коју се полази у шестој години и да траје шест година: Education in Iran - Wikipedia