The Saker: Велики проблеми за мене и овај блог - сутра заједно думамо, у реду ?


Драги пријатељи,

многи од вас су приметили да је нови блог пао, али га сада одмењује ова старија верзија којој недостају најмање два чланка и много коментара. Моја грешка. Сада треба да је поправим. Хоћу.

Ипак, да будем искрен, ја имам велике проблеме и, да будем подједнако искрен, треба ми ваша помоћ. Сада сам превише уморан да улазим у детаље, и чекам да чујем шта се дешава од мојих ИТ волонтера, али ћу сутра написати важно саопштење у коме ћу дати "стање заједнице", списак проблема које имам, и питати за помоћ и сугестије о томе како да се тим проблемима бавим.

Добар пријатељ кога ви знате под псеудонимом вечерас ми је написао: "Одржавај Блогеров сајт, нека иде, а ти немој да се сломиш због нове верзије. Све можемо да поправимо осим тебе." Он је такође дао неколико веома интелигентних сугестија. ОК, ја ћу вас све позвати да помогнете, јер, на крају крајева, ово је ваш колико и мој блог, простор и заједница.

"Видимо се" сви сутра, срдачан поздрав,

The Saker


Извор: The Vineyard of the Saker: Major problems for me and this blog - community brainstorming tomorrow, okay?
Превод: Ћирилизовано за The Saker Српски

Нема коментара:

Постави коментар

Пишите српски, ћирилицом!