Александар Диклић прети да ће тужити "Ћирилизовано" (ажурирано)

Александар Диклић

Поштовани читаоци,

Обавештавамо вас да нам је упућена претња судском тужбом тј. "упознавањем судским путем" са господином Александром Диклићем. У другом писму има чак и обичне претње, силом.

Ко је Александар Диклић и зашто би да тужака и намирује се "вансудским путем"?

Александар Диклић (Београд, 7. март 1970.) је српски композитор, редитељ, писац и продуцент, како пише Википедија а више можете прочитати овде.

Разлог љутњи/тужакању/претњи/тужби: Ћирилизовано: Е-новине: "Александар Диклић, пират"

Надам се да због Диклића на Википедији нећемо добити још једну претњу, и јер преносимо и упућујемо на туђе наводе, и што то чинимо на ћирилици, којој Диклић изгледа није склон. А. Д. ми лично није познат, јер сам, иако филмски и ТВ продуцент (ФДУ) и са две и по деценије рада на и са телевизијама, од српског телевизијског забрана медијске неписмености дигао руке пре десетак година, а телевизор из куће избацио пре пет.

Што не значи да сам напасти утекао. Јер да је Александар Диклић медијски иоле писмен, већ по самом наслову Е-новине: "Александар Диклић, пират" би видео да, у случају Ћирилизовано, нема никаквог "писања о мом раду", већ преношења једног погледа на његово конкретно (не)дело.

Уосталом, о калибру Диклића говори и његово е-писмо. Преносимо га и на овакав начин одговарамо јер је упућено са е-адресе за једнократну употребу, тако да му се не може одговорити истим путем. Наравно, објавићемо и његов јавни утук на чланак Миодрага Милановића, ако успе да га састави. Уз само један услов: да буде на ћирилици. На овом блогу нема равноправности писама, нема демократичности, нема ни демократије (идеалног медија за медиокритете), а кад пренесемо нешто написано на ватиканоидном писму, то је, признајем, из "задњих намера", нека Диклић за њих тужака или тужи.

Уживајте:

Aleksandar Diklic <aleksandar.diklic@elephant.co.rs>
   
04.45 (пре 4 сата)
       
коме мени, Dusan, Izdavastvo, despotovic, Sinisa
Слике се не приказују. Прикажи слике - Увек прикажи слике од aleksandar.diklic@elephant.co.rs

Gospodo “Ćirilizovani“ Aco,

Povodom vaseg pisanja o mom radu... i mojim „lopovlukom“!

Obevestavam, vaseg urednika, tebe Aco Jovanovicu kao i izvesnog Miodraga Milanovica, da vas  od sutra, 21.01.2015. prepustam pravnom procesu i krivicnom gonjenju.
Kako nijedna jedina recenica, iz moje knjige, nije citirana iz knjige koju ste pomenuli (BVG 1968 ), a NBS je na moj zahtev od pre pet godina, odobrila istoimeno knjisko izdanje, jasno je sta ste pokusali, a na zalost i uspeli da ostvarite.

 Dakle u ove dve knjige, bukvalno ne postoje dve iste recenice.

Ali, namerena  steta je napravljena, a vi cete snositi odgovornost.

E sad,

Ili cete se javno izviniti  i autofekalno  demantovati ovo smece od komentara, ili cete biti tuzeni.

Meni licno odgovara ovo drugo, a i sami cete uvideti zasto!

Licno cu vam se zahvaliti na “novinarskom istrazivanju”, a verujem i brojni citaoci, kojima cu vas preporuciti.

Da vam pomognem u razumevanju…

Niste rekli kome sam ukrao pomenutu cerku Lenu, moje nagradjivane muzicke albume, grobove roditelja kojima sam se poklonio u pogovoru knjige, ali niste naveli cak, ni kome sam ukrao i  nov serijal od 100 emisija-  “100 senki nad Beogradom” ( emituje se na RTS 1) … dakle nekih 15 godina rada.

Navedite sve ovo, ili se pravno opremite pre nego sto se upoznamo sudskim putem.

Kao sto rekoh licno cu vam se zahvaliti na tvrdnji “ O LOPOVLUKU”… Predlazem i VANSUDSKO resenje.

Za ovu recenicu cete platiti kaznu, jednokratnu! Stajace vas 500.000 dinara po peru, dakle za svu trojicu ponaosob, uplaceno na 1. Savez Slepih Republike Srbije, 2. Skupstina grada Beograda i preostala trecina na 3. Ministarstvo Pravde Republike Srbije.

Rok za uplatu je 2.3.2015.

Posle svega, nadam se, lepo cemo se upoznati i pokazacu vam sve ono  o Beogradu, sto  niste znali, a trebalo je!!!

Moj pravni zastupnik je gospodin Dusan Jakovljevic  063  221 932.


Aleksandar Diklic

Додатак: Стигло је још једно писмо А.Д. И са исте адресе, која је ипак трајна.

Прикажи слике - Увек прикажи слике од aleksandar.diklic@elephant.co.rs

Poslao sam ti  e mail.

Necu ti vise pisati, odgovorices casno da si pogresio! Oprosticu ti!

Ovo je ponuda da se casno izvuces iz sranja koje si napravio,  a jesi.

Reaguj brzo i posteno! Na istom mestu gde si se izasrao!

U protivnom… 

Krivicna ti svakako ide!

Ne pretim, na protiv, tvrdim ti, ako se ne izvines, ili ne argumentujes svoj sopstveni izmet, upoznaces  me/  da ti u lepom maniru objasnim gde si pogresio..

Ajd da vidim sta ces… 1.500.000 dinara na narecene adrese do 2.3. ti i tvoja dva drugara.

Kao sto vidis, meni vas novac nije potreban.

Molim te cak da ne platis… a slucajno nemoj da mi pises!!!  Naci cu te za manje od 5 sati.

Onda cu ti pokazati svako od 750 imena iz indexa knjige koju sam piratovao!!!

Objasnicu ti i sta je dusevni bol koji ljudi osecaju… sve…

Ajd sad,

Da vidim sta ces…


Приредио: Александар Јовановић


 



5 коментара:

  1. Tužba bi mogla da prođe samo protiv E-novina, a sa ostalima vrlo teško. Sa E-novinama i Kusturica ne može da izađe na kraj, pa ni tu nije neka sjajna perspektiva...

    ОдговориИзбриши
  2. Ја би га тужио због покушаја рекетирања. Слично писмо пише и мафијаш када хоће од жртве да изнуди новац. Срамота. И он се представља српским уметником, а није у стању да обично писмо напише макар са латиницом која има ш, ћ, ћ. А и псовке су му на част.
    Редакцији Ћирилизовано пуна подршка, све најбоље.

    ОдговориИзбриши
  3. То ми изгледа као претња, па је добро да је забележена. Тај гојазни лик је уобразио да је нешто много битан. Овај свежи пример показује да би од ових који су реемитовали текст, на суду добио ништа. Јасно је да ће грешку једино платити Информер, а не Телеграф и остали.

    ttp://www.telegraf.rs/vesti/1394909-seks-akcija-da-li-je-ovo-gola-kolinda-ili-neko-smesta-hrvatskoj-predsednici-foto
    http://www.srbijadanas.com/clanak/sok-informer-objavio-gole-slike-hrvatske-predsednice-foto-16-01-2015

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Јесте претња и јесте добро објавити је тј. "забележити".
      Али немојте у коментару давати линкове који не поткрепљују умешаност (било какву) других медија. Ви наведосте "Информер" и "Телеграф", а линкови не воде на њих.

      Избриши
  4. Грешком у копирању, недостаје "h" на почетку првог линка. Хтео сам да кажем да нико не помиње кривицу великог броја сајтова који су реемитовали текст са Информера.

    ОдговориИзбриши

Пишите српски, ћирилицом!