Аргентина ће купити још руских хеликоптера Ми-171

Ми-171
Министарство одбране Аргентине разматра могућност куповине још вишенаменских  хеликоптера Ми117Е, извештава Лента. ру позивајући се на  информативну службу и  изјаву министра одбране Аргентине Аугустина Росија.

Број хеликоптера који су планирани за куповину, као и датум потписивања уговора је непознат. Тренутно Буенос Аирес има два хеликоптера Ми-171Е купљена 2010. године, а вредност тог уговора је била 22 милиона евра.

Русија и Аргентина су у мају 2012. године потписале меморандум о разумевању, који је укључивао испоруку још три Ми-171Е и три Ка-226Т за Буенос Аирес. Аргентина се надала да ће од Русије добити извозни кредит за куповину ових хеликоптера, али с обзиром да се то није десило, Буенос Аирес је одложио куповину хеликоптера због буџетских ограничења.

Прва два хеликоптера Ми-171Е који су 2011. године испоручени Аргентини офарбани су у специфичну наранџасто-белу боју, и имају опрему за подизање спољашњег терета. Аргентинци су изабрали руске хеликоптере, јер се могу користити  у отежаним климатским условима и то на температурама од - 50 до + 58 степени Целзијусових. Хеликоптери Ми-117Е се користе за трагање и спашавање, а употребљавају се и за испоруку материјално-техничких средстава за аргентинске станице у области Антарктика.


Извор: Argentina will purchase more Mi-171 helicopters - News - Russian Aviation - RUAVIATION.COM
За Ћирилизовано и СРБИН.ИНФО превео: Милорад Ђошић, пензионисани пуковник авијације - пилот

Нема коментара:

Постави коментар

Пишите српски, ћирилицом!