Дејан, Србин





Ово је ипак блог, могу да будем и личан.

Баба Ксенија ме учила да се пазим  од "свих људи", него да гледам ко себе даје, ко сме и уме да се испрси именом и презименом, да буде "ја".

На "босанском ратишту", на Мајевици, где сам неко време био, видео сам јунаке који...нико није самилоснији био према непријатељском војнику од босанских Срба - ми одавде смо ...али браћа од преко Дрине своје Турке нису дали.

Али Дејан, Новорусија и...

Нећу употребљавати крупне речи.

Дејан је Србин. Тамо где треба. А Србија се брани у Новорусији. Која је разлика између усташа из Неовисне  и Украјине?


П.С. Као отац, посебно сам захвалан новинару, колегиници Трифковић. Снимак сам показао ћерки, не мора дерле да буде српска јуначина или новинарчина, ал' нек се учи....

И хвала колегиници Биљани Диковић на: Разговор са Декијем: Покушај увлачења Русије у државне самоударе у Србији и ЦГ личи на лоше режиран цртани филм (видео) – СРБски ФБРепортер
А мени немојте замерити што сам прилог припремио на слободи, на "ма ради шта 'оћеш", што даје....
BunsenLabs Linux


Нема коментара:

Постави коментар

Пишите српски, ћирилицом!