Како је Викторија Нуланд од Рускиње добила батине

Викторија Нуланд претучена је у совјетском летњем кампу "Млада гарда"

Руски писац Ина Метелскаја - Шереметјева на својој ФБ страници сећа се туче са Викторијом Нуланд. Размена мишљења из прве руке догодила се у Одеси 1982. године, у летњем кампу у који је млада Американка дошла да ради као саветник. Будући званични представник Стејт департмента је платила цену за исмејавање украјинске деце.

"Лета 1982. сам радила у Одеси у омладинском летњем кампу. И, признајем, тамо сам имала крваву тучу са једном Американком, такође саветником на програму размене. Она се забављала бацајући деци семенке сунцокрета у прашину, смејала се гледајући како се украјинска деца за њих грабе и једу прљаве. Из кампа сам због туче избачена и од Комсомола добила укор. Памтићу њено име - Вики до краја живота.", пише Ина Метелскаја - Шереметјева на Фејсбуку.

И поред строге одлуке управе кампа, Ина не жали због свог поступка.

"Данас сам се изненадила кад сам у биографији Викторије Нуланд прочитала да је 1982. године радила као саветник на програму размене у "Младој гарди" и да је тамо стекла веома негативне утиске о Совјетском Савезу... Нисам ни тада жалила због туче, није ми жао ни сада", каже Метелскаја - Шереметјева.

Ина Метелскаја - Шереметјева је руски писац, аутор књижевног серијала "Остаци цивилизације" (Осколки Цивилизаций).

Руски извор: Викторию Нуланд в юности побили в советском лагере «Молодая гвардия» - Телеканал «Звезда»
Превела на енглески: Кристина Рус
Извор: Fort Russ
За Станиславу Пак, Зорану Михајловић, Сашу Бисенића и "Вики" превео: Александар Јовановић


Нема коментара:

Постави коментар

Пишите српски, ћирилицом!