Уколико сте нови у свету дигиталног маркетинга или сте већ искусан
професионалац који је свестан да су телевизија, радио и штампа, у облику
који данас познајемо, ствар прошлости, све више ћете се сусретати с
појмовима који постају нека врста јединственог, универзалног језика
којим се данашњи маркетиншки стручњаци споразумевају.
Појам: DIGITAL DISRUPTION // ДИГИТAЛНО НAРУШAВAЊЕ
Промена која настаје када нове, дигиталне технологије и канали
комуникације утичу на употребну вредност или начин конзумације
производа/услуга. Том приликом долази до трансформације сложеног, скупог
производа/услуге у једноставнији и потрошачима приступачнији
производ/услугу или до рађања новог бренда. У последње време, све више
организација приступа дигиталној трансформацији целокупног начина
пословања како би у потпуности биле окренуте задовољењу потреба
миленијумске генерације потрошача. Пример где дигитална технологија
нарушава класичну, аналогну комуникацију јесте телевизија, која губи
битку с интернет медијима на захтев као што су Aмазон ТВ и Нетфликс, јер
корисник може да приступи садржају у време, на месту и путем уређаја
који му највише одговара. Потом, услуга смештајних капацитета Еррбнб
(Airbnb) омета класичну хотелску индустрију директним повезивањем станодаваца с
туристима путем електронске платформе.
Нема коментара:
Постави коментар
Пишите српски, ћирилицом!