ПОЈAМ ДAНA: Дигитално нарушавање

 Дигитални маркетинг је једна од пословних дисциплина с највише жаргонских појмова, који симболишу велику промену насталу у маркетингу као резултат технолошких иновација и животног стила миленијумске генерације.

Уколико сте нови у свету дигиталног маркетинга или сте већ искусан професионалац који је свестан да су телевизија, радио и штампа, у облику који данас познајемо, ствар прошлости, све више ћете се сусретати с појмовима који постају нека врста јединственог, универзалног језика којим се данашњи маркетиншки стручњаци споразумевају.

Наредних неколико дана објавићемо неке од наиинтересантнијих израза из књиге ДИГИТAЛНИ МAРКЕТИНГ: ПОЈМОВНИК, ауторке Наташе Крстић, у издању Факултета за медије и комуникације.

Појам: DIGITAL DISRUPTION // ДИГИТAЛНО НAРУШAВAЊЕ

Промена која настаје када нове, дигиталне технологије и канали комуникације утичу на употребну вредност или начин конзумације производа/услуга. Том приликом долази до трансформације сложеног, скупог производа/услуге у једноставнији и потрошачима приступачнији производ/услугу или до рађања новог бренда. У последње време, све више организација приступа дигиталној трансформацији целокупног начина пословања како би у потпуности биле окренуте задовољењу потреба миленијумске генерације потрошача. Пример где дигитална технологија нарушава класичну, аналогну комуникацију јесте телевизија, која губи битку с интернет медијима на захтев као што су Aмазон ТВ и Нетфликс, јер корисник може да приступи садржају у време, на месту и путем уређаја који му највише одговара. Потом, услуга смештајних капацитета Еррбнб (Airbnb) омета класичну хотелску индустрију директним повезивањем станодаваца с туристима путем електронске платформе.



Нема коментара:

Постави коментар

Пишите српски, ћирилицом!