Најава (ажурирано)


Текст који ће уследити одмах после ове најаве писан је наменски за чачански портал "Озон прес", јер тема му је локална, иако ће и неке читаоце "Ћирилизовано" подсетити на сопствено искуство.

Из чланка ћете видети и зашто сам јуче "постио" с преводима, као и то зашто их неће бити у недељу, понедељак и, вероватно, уторак.

А и оно што ће уследити после описа мог чачанског искуства је од интереса за, процентуално гледано, мали круг читалаца интернет-садржаја. О корисној навици коришћења RSS-а писао сам више пута, али и ту ствар стоји као са Линуксом: зашто паметно кад може глупаво. За оне које тема интересује, моја препорука је да, ако знају немачки, прво прочитају сам чланак који је повод за расправу, а онда, ако им енглески није проблем, и друге коментаре осим онога што сам га изабрао да преведем.

Поздрав, видимо се опет у среду.

Александар Јовановић / Ћирилизовано, на Дебијану

П.С.

Извињавам се, нисам ни јуче, нити ћу за ових пар сати до одласка у болницу стићи да преведем најављено.

Није нека штета, је л' тако? Ждерачи вести ионако знају стране језике, као и то  да чак и "Мозила" напушта РСС (RSS):  од јесенас, од 63. издања, више га неће бити у Фајерфоксу.

Осим ако се сами не постарате "Да вести долазе к вама", како препоручујем Ино ридер, а што, код сестара и браће пингвиниста важи и за Њусбоут.

Има и других решења за кориснике Ватрене лисице (firefox  је иначе врста панде, а не лисице), тако да им неће бити наодмет да погледају Adding feed readers to Firefox - Mozilla | MDN.

Што се тиче вас прозораша и кметова Гуглете, који мислите да ви, а не феудалац, користите Хром, могу само да кажем, у складу са својим шовинистичким, расистичким и антисемитским уверењима - баш ме брига шта ћете чинити :)

Плус, да вас онемогућим да штогод паметно гукнете, искључујем могућност коментарисања док сам одсутан.

Нема коментара:

Постави коментар

Пишите српски, ћирилицом!