Предизборна Америка: Никад нисам био "зло чудовиште", све док ти не пресуди да јесам

 

Извор за карикатуру овде

 

Никад ме није било брига да ли си геј, све док не поче да мене и децу засипаш својом "веселошћу".


Никад ме није било брига које сте боје, све док не почесте да моју расу кривите за све ваше проблеме.


Никад ме није било брига за твоју политичку припадност, све док не поче да ме осуђујеш због моје.


Никада ме није било брига где си рођен, све док не крену да ми бришеш историју и кривиш моје претке за своје тренутне проблеме.


Никада ме није занимало да ли си добростојећи или сиромашан све док не рече да си дискриминисан, када сам унапређен јер сам више радио.


Никад ме није занимало што се твоја уверења разликују од мојих, све док не рече да су моја веровања погрешна.

Сада ме занима!

Немам више стрпљења и трпељивости. И нисам једини који се тако осећа, има нас на милионе и доста нам је!

 

Извор: Политички некоректан хумор, где је објављен и овај, преводиоцу најдражи мим:


 

Превод: Александар Јовановић / Ћирилизовано / Линукс Такс Чачанин, на Бунсен лабс Линуксу

Нема коментара:

Постави коментар

Пишите српски, ћирилицом!