Да се зна...ДЕСАНТ СА ТЕРМИНАТОРА: Руски војници се спектакуларно спустили на тло Белорусије! (ВИДЕО)

 

Фото: ТВ Звезда Принтскрин
 
ПОСАДЕ руских транспортно-борбених хеликоптера Ми-8АМТШ „Терминатор“ су слетеле на полигон Лосвидо у близини Витебска у Белорусији, где се одржавају војне вежбе „Неуништиво братство 2020“.

Руски хеликоптери су доставили војнике и хуманитарну помоћ. Операција се одвијала под окриљем јуришних хеликоптера Ми-24 „Крокодил“.

https://tvzvezda.ru/news/forces/content/202010161022-grB7v.html/player/

У вежбама су учествовали и беспилотне летелице „Орлан-10“ и „Тахион-4“.

Ми-8АМТШ „Терминатор“ је јуришни транспортни хеликоптер направљен у фабрици авиона Улан-Уде. Он је модификација најпопуларнијег двомоторног хеликоптера Ми-8. Развијен је под руководством Михаила Мила шездесетих година

Ми-8 може да превезе до 36 војника или четири тоне терета на удаљеност од преко хиљаду километара. Укупно је од почетка експлоатације направљено више од 12 хиљада хеликоптера у десетинама модификација.

(Спутњик)

Преузето са: Новости

 

Нема коментара:

Постави коментар

Пишите српски, ћирилицом!