The Saker вас позива да се укључите у пројекат "Русија инсајдер"




Одушевљен сам што могу да објавим да ме је данас контактирао уредник новог веб сајта Russia Insider: politics and news и да сам прихватио понуду да сарађујем са њима. На то сам пристао не само зато што знам неколико изврсних сарадника овог пројекта, већ и зато што  заиста верујем да је то преко потребан, благовремен и веома значајан пројекат (погледајте "О" страну "Русија инсајдера" за више детаља и позадину).

Погледајте и данашњу (22.09. - прим. прев.) емисију " CrossTalk", у којој је уредник "Русија инсајдера", Чарлс Баусман, био један од гостију:


Веома добар пројекат и са врло добрим људима који раде нешто веома важно - како бих могао да одбијем ?! Прихватио сам са захвалношћу.

Ја чврсто верујем да су истините приче о савременој Русији од кључне важности, посебно за енглеско говорно подручје. У време када се све руско демонизује и неки луди, али моћни, манијаци сањају о још једном рату (хладном или правом) против Русије, апсолутно је кључно да се деконструише ратнохушкачка антируска пропаганда и замени са много сложенијим и изнијансиранијим разумевањем праве Русије, а не измишљене Земља Мордора, каквом је неоконзервативци покушавају да представе.

Било је много сукоба између Запада и Русије у прошлости, али по први пут, у доба интернета, ми  - на Западу и у Русији - имамо средство да спречимо да се постојећи сукоб претвори у још један прави континентални рат. Треба да се боримо у "информативном рату", морамо да победимо.


Замолићу вас да нам помогнете у борби и допринесете на било који начин на који можете: прво и пре свега, ширите реч о "Русија инсајдеру" на друштвеним медијима; поставите линк на насловну страницу "Русија инсајдера" на својим блоговима и сајтовима; претплатите се на Russia Insider - YouTube, претплатите на билтен (на страници); помогните у организовању прикупљања средстава за сајт или се придружите нашој заједници сарадника. Последње, али не и најмање важно, пријавите се на РСС довод (RSS feed) и погледајте сајт "Русија инсајдер" најмање једном дневно.

Апсолутно сам одушевљен и почаствован што сам повезан са овим пројектом за који верујем да ће постати кључни играч на међународној сцени.

Срдачан поздрав,

The Saker

Извор: The Vineyard of the Saker: The "Russia Insider" project is officially launched today!
Превод:Ћирилизовано

Нема коментара:

Постави коментар

Пишите српски, ћирилицом!