Русија у Индији основала сервисни центар за хеликоптере Ми-17В-5


"Русија је на северу Индије основала сервисни центар за хеликоптере Ми-17В-5. Центар је формиран у Кандахару на северу индијског потконтинента, а у склопу центра је планирано да се оформи 16 ремонтних линија", изјавио је у уторак Александар Микијев, генерални директор предузећа "Руски хеликоптери" (део "Ростека" ). Ову изјаву Микијев је дао за РИА Новости у Бангалору на аеромитингу "Индија 2015".

 
"Сервисни центар за хеликоптере Ми-17В-5 који смо формирали у Кандахару је веома модеран центар, а исти ће бити опремљен за ремонт мотора ВК-2500 и са 16 линија за поправку инструмената. Такође ћемо вршити и комлетну подршку хеликоптера", нагласио је Микијев. 

Генерални директор предузећа је рекао да ће центар у Кандахару после завршетка радова бити у потпуности оспособљен за ремонт хеликоптера  Ми-17В-5, а цена истог ће бити значајно смањена.

Извор: Service Center for Mi-17V-5 Helicopters Created in India  ROSTETECHNOLOGIESBLOG
За Ћирилизовано и СРБИН.ИНФО превео: Милорад Ђошић, пуковник авијације у пензији - пилот

Нема коментара:

Постави коментар

Пишите српски, ћирилицом!