уторак, 17. новембар 2015.

Тренуци предаха Пола Крејга Робертса - интервју за РТ (три видеа, а каже има још)


Бјанка Фачинеи је Пола Крејга Робертса интервјуисала за "Бум баст програм" (Boom Bust Program) руске РТ.

Интервју је искоришћен за три тематска видеа, а биће их још више:

Deep Resource: После Париза (у слици и речи, нећирилизовано)


merkel-sa

Пол Крејг Робертс: Страх

Овај изврстан чланак Глена Гринвалда -  Exploiting Emotions About Paris to Blame Snowden, Distract from Actual Culprits Who Empowered ISIS    :  Information Clearing House - ICH - ме подсети да сам намеравао да пишем о томе како се свакакви интереси каче на владину пропаганду.

Гринвалд пише како Сноуденови мрзитељи по америчким медијима користе "Париски напад" како би га оцрнили. Амерички, и уопште западни, медији су препуни олоша, иако то, све скупа, није ни за нокат Глену Гринвалду. Гринвалд лепо показа да је олош толико недотупавна да ни оно што је малочас написала не може да упамти довољно дуго да би се спасла од подсмеха када крене на Сноудена.

Пол Крејг Робертс: Вашингтон унапређује своје операције "лажне заставе"

Вашингтон и вазали му унапредише својe "false flag" операције. Код операције "Шарли ебдо" одмах су своју причу "уклесали у камен", да би се избегла ма каква питања штампе и телевизије, и да би спремљена прича предупредила резултате истраге.

Са спремљеном причом, постало је непотребно објашњавати мистериозно "самоубиство" једног од главних полицијских иследника "Шарли ебдоа". Са спремљеном причом, непотребно је било објашњавати зашто је неопходно побити а не похапсити наводне починиоце, или објаснити како су француске власти могле да погреше код одбеглог возача, али не и са двојицом нападача. Није било ни објашњења зашто су власти мислиле да постоји одбегли возач, а да такав није ни ухваћен, ни убијен. У ствари, много је питања за које код медија нема интереса, осим код интернет медија.

САД и Француска су из операције "Шарли ебдо" и скептицизма на интернету научиле да прича треба да се развија. У "Шарли ебдоу" је било две сцене насиља, и веза између њих није баш била јасна. Овога пута је било више и боље повезаних сцена.