Владимир Сучан: Петро "Ја сам Бандера" Порошенко долази у Аушвиц и чешки Терезин

"Ја сам Бандера" Порошенко, главнокомандујући олигарх у нацификацији Украјине, за кога је ослобађање од нацизма била (руска) окупација, стићи ће 27. јануара у Чешку Републику на комеморацију поводом ослобађања Аушвица и концетрационог логора Терезин у Чешкој - дела Совјетског Савеза и Црвене Армије, ослободилаца које сам Порошенко страсно мрзи и према којима Запад и његови садашњи чешки вазали (уз, донекле, изузетак Земана и Клауса) показују непоштовање. Сједињене Америчке Државе и вазали на тај начин покушавају да чак и Холокауст и Совјетски Савез као ослободиоца логора претворе у "event" инсцениране солидарности Запада са зликовачким кијевским режимом и његовим бандитским бандеризмом, локалном обликом копилана нацизма. Што је скоро па позив на устанак.

Нацистички олигарх долази у Чешку Републику да би себе и нови Drang nach Osten освештао пепелом жртава нацизма. Драги моји Чеси, ово је за вас и прилика и изазов да покажете колико сте још достојанствени и вредни као људска бића.


Аутор. Владимир Сучан
Извор: Vladimir Suchan: Logos politikos: Poroshenko, "I am Bandera" Chief of the Kiev Junta coming to Auschwitz and Czech Terezin
Превод: Ћирилизовано

Нема коментара:

Постави коментар

Пишите српски, ћирилицом!