РИА Новости / Владимир Вјаткин / Ројтерс / Кристина Муши |
"Наш главни производ биће интелигентне беспилотне летилице, хеликоптери и балони разних врста", изјавио је генерални директор "Калашњикова" Александар Криворучко на међународном сајму оружја у Абу Дабију.
Дронови ће бити употребљавани за контролу границе, разна извиђања и за спасилачке мисије.
У сарадњи са групацијом УАВ, која се бави истраживањем напретка у области индустрије наоружања, а посебно у сфери беспилотних летилица, предузеће "Калашњиков" сматра да је дошло време да се отпочне рад и на том пољу. Све то употпуњује и чињеница да је "Калашњиков" купио руску фабрику ЗАЛА, која је усмерена на производњу беспилотних летилица, па ће и тиме стручни тим ове фабрике бити јачи.
"Одлука да се купи већински део фабрике "ЗАЛА" само је показатељ да ћемо проширити линију производње. Ово је само део стратегије развоја у освајању нових тржишта нашег концерна до 2020. године", изјавио је Криворучко.
Криворучко је такође рекао да је Концерн "Калашњиков" купио већински део у Euroyachting Rybinskaya Shipyard Group, која се бави производњом бродова и јахти разних врста. Такође је најавио и производњу разних летилица и спасилачких бродова. Можда је мало неуобичајено за једну од највећих фабрика наоружања на свету, али се у "Калашњикову" размишља и о производњи јахти.
"Калашњикову" је "жао" због америчких купаца погођених санкцијама |
Због америчких санкција у јулу прошле године,
"Калашњиков" је био онемогућен да извози своје производе у Америку,
која је била највеће тржиште концерна. Због тога су одлучили да се усмере и на друге области.
Криворучко је такође нагласио да је продаја аутоматске пушке, по чему су они најпознатији, практично удвостручена. На крају прошле године, потражња за овом (изузетном - прим.прев.) пушком је подигнута за 120,000 комада и то посебно на тржишту Блиског Истока, Африке и Азије. Остварен је профит од 1,4 милиона долара - према Ројтерсу.
Криворучко је такође нагласио да је продаја аутоматске пушке, по чему су они најпознатији, практично удвостручена. На крају прошле године, потражња за овом (изузетном - прим.прев.) пушком је подигнута за 120,000 комада и то посебно на тржишту Блиског Истока, Африке и Азије. Остварен је профит од 1,4 милиона долара - према Ројтерсу.
Познати сибирски произвођач оружја је у децембру прошле године уложио више од
380,000 долара у кампању редизајнирања.
То се види и по новом логотипу Концерна "Калашњиков" - “CK”, исписаног у црној и црвеној боји, слова спојених у једну целину. Скраћеница означава Концерн
"Калашњиков". Боје су преузете са
заставе области Удмуртије у западном Сибиру, где ово предузеће
има највећи број објеката, саопштили су представници за штампу концерна. Уз логотип
је име предузећа, написано на руском језику.
Концерн "Калашњиков" је највећи руски
произвођач војног аутоматског и снајперског наоружања и
вођених артиљеријских
пројектила. Такође производи широки асортиман производа за цивилну употребу - ловачке пушке, машине и алате разних врста. Предузеће своје производе тренутно продаје у 30 земаља широм света.
Нема коментара:
Постави коментар
Пишите српски, ћирилицом!