Бивша уредница РТВ-а: Зар неко стварно мисли да је 400,000 месечно нека плата?!

Извор за фотографију: СРБски ФБРепортер

Ових дана је остала без своје емисије једна од уредница програма Радио Телевизије Војводине. Она је дала изјаву за Зицер али је желела да остане анонимна (име познато редакцији) надајући се да ће је ипак због квалитета њеног рада вратити назад на посао.

– Када је ТВ Б92 остао без Сорошевих пара, Веран нам је рекао да ћемо морати да се сналазимо сами како знамо и умемо. Ипак, некима од нас је помогао да пређемо на РТВ. Тамо су нас дочекали топло и пријатељски. Захваљујући Пајтићу и Динку Грухоњићу, одмах смо наставили са радом. Емисије које смо наставили радити на РТВ-у су ауторске и већ су се емитовале претходно на Б92, тако да није било потребе смишљати нови концепт нити назив емисија – објашњава анонимна бивша уредница РТВ-а.

– Сасвим сам сигурна у свој квалитет и квалитет своје емсије. Проблем је сада што су нас ставили на стенд бај и плата нам не иде. Шта ја сад да радим? Како да се издржавам? – пита се ова анонимна уредница.

– Неки медији су злонамерно објавили наше плате од 240,000 до 400,000 динара. На данашњу кризу, за једну ауторску емисију, зар су то неки новци? Па шта мислите колико новаца у Aмерици добијају водитељи за своје ауторске емисије. Ми смо практично овде потцењени. Дају нам милостињу за огроман посао који обављамо. Ето, моја емисија је ишла чак једном недељно и то сат времена. A да не причам да сам морала долазити у Нови Сад сваки пут кад се снимала емисија. Долазила сам колима, која су по мене из РТВ-а  слали из Новог Сада и потом би ме враћали назад за Београд. Сав тај труд и пут и напори за сићу од 400,000 динара?! AЛО бре људи, зар неко стварно мисли да су то неке паре? Па ја сам једва састављала крај с крајем. На море сам ишла само на месец дана, и то у Шпанију која је најјефтинија. О Фиџију, Мадивима или неким далеким егзотичним острвима нисам могла ни да сањам. – закључује бивша уредница РТВ-а.



Ким Џонг / Зицер

1 коментар:

Пишите српски, ћирилицом!