Gilad Atzmon |
У претходном чланку, Гилад Ацмон: Јудаизам, ционизам, конфлација и јеврејска квантна механика, говорио сам о квантној природи Кошер Тројства, устврдивши да је данашњи јеврејски идентитет обликован као триполарно магнетно поље у којем је један пол религија, други - раса, а трећи политика и култура. Кад јеврејска политика и култура (Израел, ционизам, јеврејски лоби, банке, медији итд.) дођу под удар критике, неки Јевреји тврде да су "расно увређени" - иако расу, биологију, крв или етничку припадност нико није ни поменуо. Када се критикује јеврејски расизам ("изабраност", израелски расни закони итд.), има Јевреја који сматрају да су угрожени јер им је нападнута религија. Када им се религија или нека опсцена јеврејска верска учења омаловажавају, многи Јевреји одмах кажу да је критиковање њихове религије исказ расне нетрпељивости у најсировијем облику.
Јеврејска идентитетска политика функционише као квантни скок - стално се мења, брзо се крећући унутар свог триполарног поља Кошер Тројства, да буде свуда и нигде. Кошер Тројство отежава па чак и потпуно онемогућава критиковање јеврејске политике, културе, идеологије и религије. Кошер Тројство Јеврејима омогућава да се хвале сопственим културним симптомима и великим достигнућима, а да истовремено полажу право на увређеност ако о истом дискутују други. Овакав квантни модел спречава свако неслагање са јеврејском политиком и културом, али истовремено и Јеврејима ускраћује способност самопреиспитивања, толико потребну пошто је самоспознаја код Јевреја слепа на Јевреје.
Данас ћемо разматрати како се Кошер Тројство користи у кампањама гушења критика идејних корена и саме Државе Израел, јеврејске културе, идеологије и моћи.
Јеврејске институције и појединци ће учинити све да сузбију дебату о Израелу и јеврејској моћи, медијима и политичким институцијама. У Великој Британији, Лабуристичка партија је натерана у кампању прочишћавања. Прошле године је на стотине чланова суспендовано и истерано из странке зато што су о Израелу говорили ствари које се не уклапају у званични ционистички наратив. У Британији и другим европским земљама, све више политичких институција усваја радну дефиницију антисемитизма Међународне алијансе за сећање на Холокауст, која је, пак, срочена тако да блокира сваку иоле смислену расправу о јеврејској политици, култури, идеологији и религији.
Ако под јеврејском моћи подразумевамо моћ гушења сваке расправе о јеврејској моћи, онда је Кошер Тројство средство које има такву моћ. Али да ли је Кошер Тројство искључиво ционистички домен? Нипошто. У октобру 2012. године, "Мондовајс", медијска кућа Јевреја антициониста је променила политику у погледу коментара и, суштински, забранила сваку расправу о јеврејској култури и религији. Или, речима оснивача Филипа Вајса:"Од сада, 'Мондовајсова' секција за коментаре више неће служити као форум за блаћење јеврејске културе и религије као главних фактора израелске и америчке политике." Тиме, Вајс је своје гласило претворио у средство за сузбијање проучавања јеврејске религије и културе, учинио да "Мондовајс", као и већина ултрационистичких институција, примењује јеврејску квантну стратегију и гуши сваку критику јеврејске религије, идеологије и политике.
Надао сам се да ће се ортодоксни јудаизам, као изолационистичка култура, противити Кошер Тројству. Рабинистички Јевреји се строго придржавају Талмуда, па сам мислио да ће им то помоћи да се уздигну изнад данашње израелске и јеврејске политике. Ортодоксни следе Тору и Мицвот, и чак одбацују дарвинизам и биологизам који су постали суштински део секуларног јеврејског политичког дискурса и секуларних јеврејских институција.
Надао сам се, али недавно налетех на чланак Михаела Лешера у ционистичком "Тајмс оф Израел". Лешер је ортодоксни Јеврејин који подржава Палестину и људска права, па чак и разоткрива сексуалне злочине код ортодоксних Јевреја. Лешер и ја смо пре неколико месеци у Њујорку заједно представили моју најновију књигу, а ја сам му објавио два чланка на његов захтев. Али, запрепастио сам се кад сам из њих сазнао да и Лешер, када је у питању критика јеврејске културе и политике, има јасне "црвене линије", не много различите од оних које диктирају ционисти и њихова "анти" братија из "Мондовајса". И Лешер се, као што ћемо видети, придржава принципа Кошер Тројства.
Лешер тврди да му је доста "бранитеља Палестинаца који као да читају из 'Протокола сионских мудраца'". Он је "сит антијеврејских теорија завере". Међутим, када се мало боље погледа шта Лешер сматра да су "антијеврејске теорије", да се уочити интензивна магнетна активност у Лешеровом пољу Кошер Тројства.
Лешер свету ставља до знања да више неће трпети нападе на свој "верски живот само зато што долазе увијени у палестинске заставе". Легитиман захтев, сложићемо се. Нико не би требало да се меша ни у Лешеров нити у било чији верски живот. Али Лешер своју тираду завршава дершовицевском претњом непослушним гојима: "Од мене се не сме тражити да бирам између јудаизма и правде. Ако се неко нада да ћу ипак бирати - нека очекује невољу."
Занимљиво је да ни у једном цитату у Лешеровом чланку нема никаквог мешања или претње његовом "верском животу". Ниједан цитат не сугерише да Лешер мора да направи етички избор, такав који би чак могао да доведе до одбацивања вере.
И? Због чега таква Лешерова реакција, на шта је мислио? Ево га: "Нећу да расправљам о томе да ли су сви Јевреји расисти што хоће да овладају светом, да ли је Израел само најочитији плод 'јеврејске моћи', нити да ли је читав Талмуд само списак средстава и техника за господарење над гојима, нити да ли је "јеврејска идеологија" извор свих злочина Израела."
Питам се како и чиме ове теме могу утицати на Лешеров духовни живот. Да ли он то хоће да нам каже да због њих не може да поштује Сабат, да је то мешање у клање пилића пред Јом Кипур или стављање тефилина сваког јутра? Од Лешера сам затражио да одговори и на ова питања, али све што добих је девет страница прекора што се усуђујем да га тако нешто и питам.
Ако хоћете да прочитате Лешеров одговор кликните here.
Лешера брину "бранитељи Палестине" и њихово да је "Држава Израел стварни узрок свог насиља на свету". Такође је узнемирен због тврдњи типа:
"Ротшилди и Џорџ Сорош владају свима нама."
"Израел никада неће бити поражен ако не буде поражен јеврејски интернационализам."
"Захтевамо да се почне са разоткривањем супрематије и расизма садржаних у јеврејској идеологији."
Лешер за такве мисли каже да су dreck (измет, на јидишу). Чињеница да ортодоксни Јеврејин сматра да му је дозвољено да одређује и препоручује када и докле је пристојно критиковати Државу Израел је истовремено и забавна и очигледан доказ Лешерове оданости Јерусалиму (а не супротности - Атини). Као и многи други јеврејски пропагатори солидарности, Лешер, чини се, сматра да дискурс солидарности са потлаченима треба да буде обликован саосећајношћу тлачитеља.
Зашто "ортодоксног Јеврејина" Лешера толико брину критике јеврејске културе, јеврејске идеологије и политике? Зашто мари када Јевреји попут Ротшилдових и Сороша бивају критиковани?
Одговор је у Кошер Тројству. Критиковање јеврејске политике, идеологије и културе Лешер доживљава као напад на своју расу и религију. И у томе уопште није усамљен. Већини Јевреја је тешко ако не и немогуће да схвате где се завршава религија а започиње политика. У ствари, у јудаизму (као и у исламу) и не постоји таква линија разграничења, верско и грађанско је нераздвојиво. Већина Јевреја има и проблем како ускладити сопствену расну јеврејску оријентацију са либералном политиком. И док ортодоксни рабинистички Јевреји бирају сегрегацију, Лешерова нетолерантност је у складу са ционистичким решењем, тј. представља сиров покушај гушења сваког облика критике јеврејске културе, идеологије и политике.
Покушао сам да будем пажљив у свом неслагању са Лешером. Иако о дволичности циониста више научих од јевреја који тврде да су "анти" него од најзадртијих јеврејских националиста.
Поштујем Лешера, свеједно што се не слажемо. Али кад хоће да му Тројство буде секси... |
Претходно од истог аутора: Гилад Ацмон: Јудаизам, ционизам, конфлација и јеврејска квантна механика
Препорука: Gilad Atzmon - On The Current International Zionist Smear Campaign
Аутор: Гилад Ацмон
Извор: Michael Lesher’s Quantum Leap — Gilad Atzmon
Превод: Александар Јовановић / Ћирилизовано, на MX Linux-у
Сличан став,ако не и потпуно идентичан,имају црнци,шиптари и цигани! Чим их критикујеш одмах се нађу увређени! Једина критика се своди на то да се не умеју понашати на улици,продавници,ресторану,кафани,уопште јавним местима,па кад им се скрене пажња истог трена скачу као опарени,вичући ти,ви,они,ме мрзе јер сам циганин,шиптар,црнац....! А ту се не ради о националној,или расној нетрпељивости,или мржњи,него искључиво о њиховом понашању које изазива гађење код иоле нормалних људи! И уместо да поменута "братија"извуче неку,било какву,поуку из тога,они не него још задртији!
ОдговориИзбришиПогледај ово...African Migrant Being a Gentleman with his White Girlfriend - https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=ERAGXZj9AuE
ИзбришиСамо национално и верски чисте државе гарантују мир(не 100%,али много већи него што је данас овакав "мулти-култи)! Тако да они који пристану да живе у другачијој националној и верској средини,држави,морају се повиновати законима,обичајима и култури државе у којој су! Наравно,у своја четири зида могу да раде шта им је год воља,под условом да не узнемиравају комшије! У највећем броју случајева је вера разлог ратова и немира,а ако није директан разлог онда је добар "фитиљ"за потпиривање ратова и немира,који се опет своде на пљачки природних ресурса оних држава које нису у стању да се одбране! И онда долази до оваквих и сличних испада! Ниједан систем,поредак,који је измислио људски род,капитализам,комунизам,социјализам,фашизам,нацизам,феудализам,није погубан,за тај исти људски род,као што је ГЛОБАЛИЗАМ! То је најдеструктивнији систем који је до сада људски ум,ДЕБЕЛО потпомогнут сотоном,измислио! Хвала на линку!
Избриши