Уредник блога "Вор њус апдејтс": Утисци и размишљања о посети украјинског председника Зеленског Вашингтону

 

Амерички председник Џо Бајден поздравља Владимира Зеленског, украјинског председника, испред Беле куће у Вашингтону, у среду, 21. децембра 2022. Бајден ће уделити скоро две милијарде долара помоћи и објавити кораке за испоруку ракетне батерије "патриот" да Украјина ојача своју одбрану ове зиме.  © Bloomberg  


Ево мојих утисака о посети украјинског председника Зеленског Вашингтону.

1) Било какве сумње да су САД сада потпуно посвећене овом рату сада могу да се уклоне.

2) Зеленски је стигао сам. Обично када светски лидер дође да се састане са председником САД у Белој кући постоји пратња. Не у овом случају.

3) Припремљена уводна изјава председника Бајдена на конференцији за штампу била је најнепријатељскија (и највише претећа) коју сам икада чуо против Русије. Председник Реган је одржао неколико оштрих говора против Совјетског Савеза када је био у Овалној соби, али ништа слично ономе што сам данас видео и чуо од председника Бајдена.

3) Председник Бајден није постављао никаква питања и све време је читао са картица. Стекао сам утисак да нема поверења у себе, да изнесе своје мишљење.

4) Било је надреално видети како Конгрес САД даје овације Зеленском након што је од њих захтевао додатну помоћ у љутитом говору. Да ми неко тако говори, рекао бих му ћао.


5) Конгрес САД аплаудирао Зеленском након што је изнео захтев за промену режима у Москви.

6) Стална поређења Зеленског са Черчилом од стране главних америчких медија. Заколутао сам очима сваки пут када се то поређење правило.

7) Док сам гледао Зеленског како држи говор у америчком Конгресу, стално сам се питао да ли су ови политичари више забринути за безбедност украјинске границе него за бушну границу САД и због хиљада миграната који је сада прелазе свакодневно.

8) Вођа републиканске мањине у Сенату САД говори да је Русија тренутно приоритет број један за владу САД. Не економија/инфлација/здравствена заштита/граница/или криминал. Јок. Само Русија.

9) Питам се да ли ови политичари заиста схватају у шта се упуштају и какве су последице покренутог с њихове стране.

10) Линије раздвајања се сада повлаче свуда.


Из истог извора: 




До сада преведени текстови истог аутора: Приказивање постова са ознаком WNU

Извор: War News Updates

Приредио: А. Јовановић, Ћирилизовано


Нема коментара:

Постави коментар

Пишите српски, ћирилицом!