Ћирилизовано: Јесте, ту је УСАИД, агенција филантропска као и ЦИА, која преко НАЛЕД-а и уз медијску подршку РТС-а ради "на поједностављивању уписа деце у вртић, процедуре усвајања деце...". Колико успешно - сазнаћемо на следећој паради "ЛГБТ популације" и, до сада занемариваних, педофила.
НАЛЕД ради на поједностављивању уписа деце у вртић, процедуре усвајања деце, остваривања права на дечији додатак и старосну пензију, као и права на накнаду током породиљског одсуства, прецизира се у саопштењу, преноси Бета.
Како истичу из НАЛЕД-а, одабране процедуре, осим што погађају велики број грађана, најбоље илуструју узроке због којих је сусрет са администрацијом напоран, почев од обавезе подношења обимне папирологије и одласка пред бројне шалтере до несавесног поступања институција и непоштовања рокова за решавање захтева.
"Укидањем две трећине докумената потребних за остваривање права на накнаду током трудничког боловања доказали смо да је процедуре могуће упростити и учинити ефикаснијим и јефтинијим за грађане. Међутим, нису сви државни органи спремни да бољом контролом реше покушаје злоупотреба и зато се крију иза преобимне документације", рекао је члан Управног одбора НАЛЕД-а и генерални директор компаније "Бамби" Мирослав Милетић.
Поједностављивање процедура у фокусу је антибирократске кампање "Питајте када" коју НАЛЕД од 2012. реализује у сарадњи са Радио-телевизијом Србије и уз подршку УСАИД Пројекта за боље услове пословања.
Грађани и привредници могу НАЛЕД-у да пријаве проблеме на које наилазе при сусрету са администрацијом и тако утичу на њихово решавање.
НАЛЕД припрема решења за бирократске процедуре
Национална алијанса за локални економски развој најавила је да ће надлежним министарствима у фебруару предложити решења за поједностављивање пет бирократских процедура које задају велике муке грађанима.
НАЛЕД ради на поједностављивању уписа деце у вртић, процедуре усвајања деце, остваривања права на дечији додатак и старосну пензију, као и права на накнаду током породиљског одсуства, прецизира се у саопштењу, преноси Бета.
Како истичу из НАЛЕД-а, одабране процедуре, осим што погађају велики број грађана, најбоље илуструју узроке због којих је сусрет са администрацијом напоран, почев од обавезе подношења обимне папирологије и одласка пред бројне шалтере до несавесног поступања институција и непоштовања рокова за решавање захтева.
"Укидањем две трећине докумената потребних за остваривање права на накнаду током трудничког боловања доказали смо да је процедуре могуће упростити и учинити ефикаснијим и јефтинијим за грађане. Међутим, нису сви државни органи спремни да бољом контролом реше покушаје злоупотреба и зато се крију иза преобимне документације", рекао је члан Управног одбора НАЛЕД-а и генерални директор компаније "Бамби" Мирослав Милетић.
Поједностављивање процедура у фокусу је антибирократске кампање "Питајте када" коју НАЛЕД од 2012. реализује у сарадњи са Радио-телевизијом Србије и уз подршку УСАИД Пројекта за боље услове пословања.
Грађани и привредници могу НАЛЕД-у да пријаве проблеме на које наилазе при сусрету са администрацијом и тако утичу на њихово решавање.
Нема коментара:
Постави коментар
Пишите српски, ћирилицом!