Пређи на главни садржај

Контравести: Поводом "Политикине" лажне вести "Америчке компаније окрећу леђа 'Гуглу'"


Не бих се заклео да је "Политикин" чланак свесно дезинформисање. И из производног и из корисничког искуства ми је познато да српски медијски трудбеници све мање уче, прате и истражују природу медија - и медија уопште, и појединачног којим хлеб зарађују, па је могуће да је ово недело напросто производ дилетантлука, а не одбрана (и) сопственог статуса лажним вестима. Али, просудите сами. Пошто саслушате Пола Џозефа Вотсона.


Америчке компаније окрећу леђа „Гуглу”


Интернет џин променио политику оглашавања после жестоких реакција европских фирми чије су се рекламе појављивале уз екстремистичке садржаје

Компанија остаје без неких од водећих оглашивача (Фото Ројтерс)

Амерички телекомуникациони џинови АТ&Т и „Верајзон” повући ће већину огласа са неких сервиса „Гугла”, придружујући се великој групи компанија које су му већ окренуле леђа због начина на који алгоритми пласирају огласе.

После открића лондонског „Тајмса” да се уз снимке на „Јутјубу” који промовишу мржњу и расизам, појављују огласи угледних компанија па чак и британских владиних организација, уследила је жестока реакција. Представници британске владе оптужили су америчку интернет компанију да профитира на мржњи, јер део новца од огласа одлази и ауторима садржаја, у овом случају екстремистима.

Повлачење реклама почетком седмице најавили су „Маркс енд Спенсер”, „Водафон” и друге велике компаније и банке, али и угледни британски лист „Гардијан”. Раскид сарадње није потпун, јер се не односи на огласе пласиране поред резултата претраге. Сви су упозорили да неће давати огласе првенствено на „Јутјубу” док их „Гугл” као власник овог сајта не увери да се проблем неће поновити.

AT&T и „Верајзон” спадају у највеће оглашиваче на свету и прве су америчке компаније које су повукле овај потез. Реакција великих компанија у Европи натерала је „Гугл” да ове седмице промени политику оглашавања.

„Почели смо обимну ревизију политике оглашавања и јавно се обавезали да ћемо увести промене које ће брендовима дати већу контролу над огласима”, наведено је се у саопштењу објављеном у среду.

Иако технолошке компаније настоје да се представе као неутралне платформе, чињеница да имају све већу улогу у свакодневном животу корисника тера да доносе тешке одлуке о управљању садржајем који се појављује на њиховим сервисима. „Гугл” се представља као отворена и инклузивна компанија, па је у потпуном нескладу с тим да продају огласни простор поред садржаја са говором мржње на рачун расних мањина, жена и других угрожених група, указали су критичари.

Постављање огласа је високоаутоматизован процес који се спроводи на стотинама хиљада сајтова широм света. Детектовати говор мржње у таквим размерама велики је изазов, признао је у блогу један од директора компаније Филип Шиндлер. Ипак, обећао је да ће „Гугл” учинити све што може да уклони огласе када се појаве поред екстремистичког садржаја. Компанија је такође обећала да ће оглашивачима омогућити да боље контролишу где им се појављују рекламе. Између осталог, моћи ће да направе неку врсту црне листе са сајтовима и врстом садржаја уз које не желе да виде своје име.

Извор: Политика Online - Америчке компаније окрећу леђа „Гуглу”


Пол Џозеф Вотсон: Мож' бити да је ово мој задњи видео на Јутјубу / Paul Joseph Watson: My Last Ever YouTube Video?





Укратко: Нит је оглашиваче, нит "Гугл" стварно брига за "промовисање мржње и расизма", него штите:

а) потрошаче од "зломисли" из продукције независних аутора и медија (чије прилоге уклањају или скривају), дакле, бране да им неко не пуни главу идејама забрањеним на "озбиљним" медијима;

б) сопствену телевизију коју покреће Гугл, а треба да је користе и суфинасијери, све мање гледане и уважаване диносаурус ТВ куће, пре свега Си-Ен-Ен, Еј-Би-Си, Ен-Би-Си.

Другим речима, у питању је увођење орвелијанске цензуре, ал' тако "да се Власи не сете" - о чему, изгледа, брине и "Политика".


Александар Јовановић / Ћирилизовано, на Antergos Linux

Коментари

Популарни постови са овог блога

Гилад Ацмон: Вакси нација - изабрана нација

  Нетањаху: Моја основна мисија као премијера је да обезбедим 36 милиона вакцина против Короне у следећој години Пише: Гилад Ацмон Премијер Нетањаху је  изјавио  да је Израел спреман да обезбеди или произведе 36 милиона вакцина у следећој години. Ако се питате зашто нацији од девет милиона људи, која је половини свог становништва већ дала две дозе  Фајзерове вакцине  треба 36 милиона вакцина, одговор је поражавајући: масовна кампања вакцинације може помоћи Нетањахуу да обезбеди победу на предстојећим изборима, али је дугорочни утицај на здравље нације у најмању руку „непознат“. Да будемо мало реалнији, вероватно је катастрофалан. Током конференције за штампу Нетањаху је признао, „што се тиче вакцина које имамо, нико не зна колико трају ... Морамо се припремити за најгори сценарио. Најгори сценарио је да се морамо вакцинисати (два пута) сваких пола године “, што значи набавку чак 36 милиона вакцина, под претпоставком да се за свих 9 милиона Израелаца требују две дозе вакцина сваких шес

Стопа смртности експерименталним вакцинама за старије Израелце 40 пута је већа него од КОВИД-19

  Фотографија: Шатерсток Лајф сајт њуз је направио опсежну страницу о дешавањима у вези са вакцинама за КОВИД-19.  Погледајте овде   1. март 2021. ( Лајф сајт њуз ) -  Иако је група независних лекара у јануару закључила да експерименталне КОВИД-19 вакцине „нису сигурније“ од самог вируса, нова анализа стопе смртности због вакцина у Израелу показује да је заиста могуће да се случај подигне на драматичан ниво.  Поновна анализа података објављених од стране израелског Министарства здравља и др Хервеа Селигмана са Медицинског факултета за инфективне и тропске болести универзитета Екс-Марсеј и инжењера Хаима Јатива, укратко открива да је експериментална вакцина против мРНК из компаније Фајзер убила „око 40 пута више (старијих) људи него што би их сама болест убила“ током недавног петонедељног периода вакцинације.  Бројке истовремено показују да је стопа смртности код млађих људи 260 пута већа од оне коју би вирус КОВИД-19 изазвао у датом временском оквиру. Иако се пуна математичка анализа

Who is the Saker?

Almost a year ago to the day, I had the distinct displeasure of meeting the man who calls himself the Saker. Our professional relationship lasted less than a month, for reasons I will outline below. We parted on rancid terms and I swore to him that I would make his identity and ideological shortcomings public. I have waited until now due to milestone events in my own life and because, frankly, I was waiting to see what the loon would come up with next. As of the end of last year, I had been following the Saker blog for several years to get news of events in Donbass and when I learned he was looking for volunteers for a Serbian sister site, I applied for the job. My original idea was to contribute some translations on an ad hoc basis but Saker had just had a major falling out with the whole Serbian team and sacked the previous team leader, Aleksandar Jovanovic. He described Mr. Jovanovic as ,,a talented translator with paranoid psychotic tendencies". I didn't delve too de