Др Хенри Маков: Не љутимо се на вакцинисане

Многи од нас имају супружнике и чланове породицекоји верују у пандемију ковида.
Па су се вакцинисали.
Како се односимо према њима?




Моја жена је либералоид. Вакцинисала се а да ми није рекла, угрозивши и своје и моје здравље.

Кад шетамо, носи маску. Као да ће јој ковидчић улетети у нос.

Медији су је залудели па ми стално шаље повезнице на којекакве "отрежњујуће" прилоге.

У једном од њих, неодлучне у погледу вакцинисања пореде са недоказаним возачима из 80-их који нису хтели да се везују.

Али, каже да њу саму не интересују приче о нежељеним реакцијама на вакцину.

"Зашто бих гледала видеа о људима који су имали саобраћајну несреће? Нежељене реакције су једна на милион."

Само, људе нико не тера да возе аутомобиле? Али не свађам се с њом.

Причам јој шта се заиста догађа на мом веб-сајту. Али то ни њу нит било којег члана моје породице не интересује.

Мож' бити да на неком сублиминалном нивоу знају да истина није добра за Јевреје.

(Спонзоришући антисемитизам, вође Јевреја обезбеђују да им ови служе као људски штит, да отпор "антисемита" сатанистичкој тиранији изгледа као биготерија, богомољство.)

Моја породица је доказ истинитости речи Марка Твена да је лакше некога преварити него га убедити да се преварио.

Моја жена није глупа, али моја политика је за њу - светогрђе.

Па како имамо пристојан брак? Тако што не говоримо о ковиду, наравно.

Једноставно, сложили смо се да ћемо, уместо да се свађамо, оставити времену да открије истину.

Ако ковид не ишчезне до јануара 2022. године, у праву сам.

Ако га више не буде, у праву је она. (Већ наговештава продужетак.)

Нисам је оженио због њене политичке памети. Зашто упропастити добар брак само зато што је једно од нас (она мисли да сам то ја) у заблуди?

„Како можеш волети некога с тако различитим политичким ставовима?", једном ме је питала.

"Јер то ниси ти", одговорио сам. "Волим твоју душу, а не твој ум."

Ако волиш заблуделог, не напуштај га. (И жена воли мене, мада..."то само мајка може да воли".)

Понизно нудим свој брак као пример како се односити према вакцинисанима.

Никада до њих нећемо допрети интелектуално, кроз главу.

Али можемо преко срца, духовно. "Волим твоју душу."

Вакцинисанима говорим да су били под неиздрживим притиском. И да их не осуђујем што су поверовали властима и медијима. Да су напросто преварени.

Волео бих да грешим. Не желим да вам се деси било шта лоше. Нисам од "рекох ти" сорте.

Никада у животу нисам толико хтео да сам у криву. То би значило повратак у "нормалност".

Иако неки од вас заговарају карантин, па и горе ствари, кажем: Волим те. Не желим да ти се деси било шта лоше.

Откако је у марту 2020. године почела (одмах па) пандемија, сав мој рад је алармирање.

Сви припадамо истој људској породици. Браћа смо и сестре.

Бог има сврху за сваког од нас.

Ми смо једно.


Аутор: Др Хенри Маков
Извор: Let's Not Demonize the Vaccinated
Превод: Ћирилизовано

Нема коментара:

Постави коментар

Пишите српски, ћирилицом!